letsfaceit

Alla inlägg den 31 oktober 2010

Av Zara - 31 oktober 2010 13:30

Igår var jag ut med några fina pinglor i dalarnas kriminelltätaste stad, och det är bara att inse, man tillhör nån form av mellanmjölksålder!

10 år för ung på det ena stället och 10 år för gammal på det andra!


Efter att ha insett att dom 160 kronorna i inträde på Helmjölks plejset var bortkastade drog vi vidare till ett annat ställe, lättmjölks krogen, där vi alla har varit och härjat för ungefär 10 år sedan, vi var fullt medvetna om att vi skulle vara äldst, men för att få dansa lite innan vi skulle hem och knyta oss...


Problemet var bara att jag hade svårt att fokusera när jag kikade runt på dansgolvet och tänkte: -"Men herregud, klä på dig unge!" -"Vet din mamma verkligen om att du är här??" då insåg jag verkligen hur små alla var.


Och inte blev det bättre när en ung "man" som såg ut att kunna vara född på 2000-talet äntrade strippstången med allt vad det innebär, och inte blev det bättre när DJ:en spelade en låt och alla började hoppa och skrika Wooohooo, och jag stod helt still och undrade vad fan det var för låt dom spelade.


Nej, det behövs helt klart en mellanmjölks krog här i krokarna, där vi som är runt 30 får vara oss själva, där inga gamla farbröder tafsar på en och där inga ungdomar tror att man är förälder på stan!

Vadå? Är det onsdag?

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21 22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Queen of the castle!


I´m one of those ladies who can´t ware white without getting dirty!

Skriv en kråka :)

Bring it on!

2 besvarade frågor

Read me!

Senil Arkiv

Omröstning

Avsluta meningen! Den här bloggen är...
 ..Fullständigt fantastisk!
 ..Alldeles alldeles underbar!
 ..Klarar mig inte utan!
 ..Har den på Bloglovin of course!

Sök i bloggen

Kategorier

Besöksstatistik

Bör följas slaviskt

RSS

..Oo..

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Bloglovin´

bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards