letsfaceit

Alla inlägg den 5 oktober 2010

Av Zara - 5 oktober 2010 22:25

Undrar just om jag har nån speciell minnesproblematik, en blivande diagnos eller om jag bara är en stressad småbarnsmorsa som inte får dom små grå att räcka till!


Vareviga gång det ska storshoppas (ja mat alltså, skor är inget problem!) så kommer jag inte ihåg vad jag handlade sist, vad som blev slut och då inte heller vad som behöver handlas denna gång!


Jag har alltid massor med goda matideér när skåpen är tomma, eller när man pantar burkar för att få ihop till en liter frukost mjölk i slutet av månaden och sen när den 27de äntligen är här *halleluja*

och skåpen är överfyllda (då med det jag TRODDE var slut)

så finns ingen som helst inspiration och numret till pizzerian ligger mig varmast om hjärtat, att höra att min kebabpizza är klar om 15 minuter, en kvart ger ren och skär inspirationsavslappning! (Och även slappa lår och extra rumpor)


Annars får det bli ole..dole..doff till sist, och fatta om man olar fel, då kan det bli riktigt jobbigt!

Ja, det verkar vara nåt som förföljer mig, är det inte svamp så är det inköpslistor, huvaligen!


Annars har jag väl mest varit okonsekvent idag, barnen fick glass f*ö*r*e maten och då dessutom glass två dagar i rad!

Rule breaker, like it! ;)


Oliver slängde ur sig en störtskön kommentar idag *mihi*

Han frågade vilket vägtelefonnummer vi har..haha!



Av Zara - 5 oktober 2010 00:07

Åh kära tomten, jag vet att min lista är lång, men en sån här skulle passa mig som handen i skreve...öhrm, förlåt, handsken..handsken!


 

Vadå? Är det onsdag?

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21 22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Queen of the castle!


I´m one of those ladies who can´t ware white without getting dirty!

Skriv en kråka :)

Bring it on!

2 besvarade frågor

Read me!

Senil Arkiv

Omröstning

Avsluta meningen! Den här bloggen är...
 ..Fullständigt fantastisk!
 ..Alldeles alldeles underbar!
 ..Klarar mig inte utan!
 ..Har den på Bloglovin of course!

Sök i bloggen

Kategorier

Besöksstatistik

Bör följas slaviskt

RSS

..Oo..

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Bloglovin´

bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards