letsfaceit

Alla inlägg den 4 oktober 2010

Av Zara - 4 oktober 2010 20:13

Kikade in på Facebook en sväng och undrade i mitt stilla sinne varför i helvete alla knaprat kanelbullar och bakat och haft sig, tills det slog mig...glödlampan tändes...Kanelbullens daaaaaag...så va det ja!


Själv firade jag enbart internationella barndagen medans alla andra smaskade bullar och lät bli och slå mina barn just idag ;)

Och glass fick dom också! :)

Annat vore det om det var Prinsess tårtans dag eller varför inte Budapest stubbens dag, DET hade varit nåt det!!


Annars, inte mycket, arbetat och sedan provat en ny rätt, grekiska hitte på biffar, dvs mitt egna hitte på recept, men gott blev det :)

Nötfärs, hackade gröna oliver, skivad vitlök, turkisk yoghurt, salt, vitpeppar och svartpeppar, var ju nästan så man trodde att man var i Grekland på middag ;)


Michelle och Oliver var intet ont anande, och Michelle åt som en tok, som annars är värsta petfröken, Oliver var skeptisk mot de gröna bitarna, sen fick han tag på en vitlök som han åt ren, och sen var det klippt ;) Men jag blev grymt impad av Lellepelle faktiskt, och nästa gång ska jag testa med mindre oliver och så smulad fetaost...det kan bli göttans! Michelle har skrivit på avtal om testpilot där jag avsäger mig allt ansvar! ;)  

Vadå? Är det onsdag?

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21 22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Queen of the castle!


I´m one of those ladies who can´t ware white without getting dirty!

Skriv en kråka :)

Bring it on!

2 besvarade frågor

Read me!

Senil Arkiv

Omröstning

Avsluta meningen! Den här bloggen är...
 ..Fullständigt fantastisk!
 ..Alldeles alldeles underbar!
 ..Klarar mig inte utan!
 ..Har den på Bloglovin of course!

Sök i bloggen

Kategorier

Besöksstatistik

Bör följas slaviskt

RSS

..Oo..

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Bloglovin´

bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards