letsfaceit

Alla inlägg den 28 oktober 2010

Av Zara - 28 oktober 2010 22:32

Ja, ren och skär skräck för mig är faktiskt provhytter!


Jag är en dam som inte gillar att strosa på stan för länge och klämma och känna, jag vill in, hitta det jag söker, bestämma mig, dra kortet, få påsen och dra ut därifrån fort som fan, jag vet oftast i förväg vad jag vill ha!


Så till skräcken, det vidriga, det förbjudna....provhytterna...

För det första är det bara en tidsfråga innan nån sliter upp dörren och står där och ser förvånad ut över att det är upptaget, som om benen under dörren inte skvallrar nog om saken, långa personer är också jobbiga, känns som att man när som helst ska ha ögonkontakt med den långa i hytten bredvid.


Det är springor och hål överallt, och eftersom jag varje dag gör ett medvetet val att inte gå naken på allmänna platser så är jag inte vidare värst sugen på att blotta mig inne på H&M heller.


Dessutom ser man sig själv i ett vidrigt ljus där varenda skrynkla, rynka, bristning och por syns, och man kan knappt få av sig byxorna utan att svängdörren åker upp när man hoppar omkring på ett ben på denna minimala yta :-O


Bäst är ju dessutom på vintern, när man ska slåss med sin egen jacka, sina kängor, långkalsonger och raggsockor, man svettas och undrar om färgen på tröjan verkligen matchar det knallröda ansiktet som riktigt skiner i speglarna där man ser både rumpan och fejjan samtidigt!


Nej, bojkott på alla provhytter, tänk om man kunde ha det som på krogen, skumt ljus där inga skavanker syns och alla bjuds på gratis drinkar så ingen bryr sig om att folk är nakna och byter om åt höger och vänster, risken är dock att man får smakråd som egentligen är en fyllelögn -"Jag äääälskaaaar deeen, du är skitfiiin *hick*"


Eller om det blir som övriga kvällar kan bli på krogen, du släpar hem det snyggaste du hittar, dvs de flesta och det mesta, för att sen vakna upp, inse sanningen...Du har köpt den fulaste tröjan EVER! 

Vadå? Är det onsdag?

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21 22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Queen of the castle!


I´m one of those ladies who can´t ware white without getting dirty!

Skriv en kråka :)

Bring it on!

2 besvarade frågor

Read me!

Senil Arkiv

Omröstning

Avsluta meningen! Den här bloggen är...
 ..Fullständigt fantastisk!
 ..Alldeles alldeles underbar!
 ..Klarar mig inte utan!
 ..Har den på Bloglovin of course!

Sök i bloggen

Kategorier

Besöksstatistik

Bör följas slaviskt

RSS

..Oo..

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Bloglovin´

bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards