letsfaceit

Alla inlägg den 3 oktober 2010

Av Zara - 3 oktober 2010 14:31

Så där då, då börjar man bli som folk igen, förutom mormors hostan, men det kan ju bli rätt roligt om man får en attack vid fel tillfälle, nåt som man kan skratta åt i efterhand iaf ;)

Se bara på Robert Gustavsson, han och jag låter ungefär likadant som när han druckit klorin!


Nu har det putsats och fejjats, jag börjar känna mig avslappnad och imorgon återgår man till arbete!

Nu skiner spishällen, kaffebryggaren är avkalkad, diskmaskinen går för fullt, blommorna har fått sig en vattskvätt, toaletten blingblingar, golven känns inte längre som flugfångare och sandpapper och strax ska min lilla bil få sig en omgång också!


Barnen ska spolas av och läsläxan ska göras, sen är det bara tvätt och handling kvar! En helt vanlig söndag med andra ord ;)

Vadå? Är det onsdag?

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21 22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Queen of the castle!


I´m one of those ladies who can´t ware white without getting dirty!

Skriv en kråka :)

Bring it on!

2 besvarade frågor

Read me!

Senil Arkiv

Omröstning

Avsluta meningen! Den här bloggen är...
 ..Fullständigt fantastisk!
 ..Alldeles alldeles underbar!
 ..Klarar mig inte utan!
 ..Har den på Bloglovin of course!

Sök i bloggen

Kategorier

Besöksstatistik

Bör följas slaviskt

RSS

..Oo..

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Bloglovin´

bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards