letsfaceit

Alla inlägg den 18 oktober 2010

Av Zara - 18 oktober 2010 19:56

Ja, idag kan jag konstatera att sonen var väldigt dagistrött/tjurig då han bröt ihop fullständigt på golvet över att han skrev fel adress på sin önskelista till jultomten, men jag förstår, det är inte kul om tomten kör fel, men å andra sidan försökte jag vänligt men bestämt tala om att Herr Tomten faktiskt har varit hit några gånger förut och att han förmodligen hittar tillbaka igen trots att sonen glömde skriva "vägen" i adressen.Han fick alltså med både före "vägen" och numret, men men..


Jag kan även konstatera att det finns tillfällen då man bör inse att stekpannan bör bytas ut och det är.....*trumvirvel*.......när man steker PANNKAKA *Gaaaaaaahhhhhhh* Förbannat!

Dessutom åt jag mig mätt redan innan jag ens satt mig vid bordet, eftersom varenda pannkaka blev allt annat än kaka, mest pannmojja *surar*


Jag kan också konstatera att för att kunna behärska Zumba (den nya "bränna handtagen runt rumpområdes" metoden) så måste man ha en höftluxation, hala skosulor samt obefintlig ryggrad..

Man ska även va bra på porr! Men det är ju jag, så igår då jäklar blev det Zumba i vardagsrummet, tack å lov att jag varken hade speglar eller publik, men sen när jag regerar på det hela, när höfterna är ur led och brösten 3 cm längre av all shimmy (=tutt shake) så ska jag glänsa i nån gympasal under Zumba passet!

Vadå? Är det onsdag?

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21 22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Queen of the castle!


I´m one of those ladies who can´t ware white without getting dirty!

Skriv en kråka :)

Bring it on!

2 besvarade frågor

Read me!

Senil Arkiv

Omröstning

Avsluta meningen! Den här bloggen är...
 ..Fullständigt fantastisk!
 ..Alldeles alldeles underbar!
 ..Klarar mig inte utan!
 ..Har den på Bloglovin of course!

Sök i bloggen

Kategorier

Besöksstatistik

Bör följas slaviskt

RSS

..Oo..

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Bloglovin´

bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards