letsfaceit

Direktlänk till inlägg 15 mars 2011

Teori test!

Av Zara - 15 mars 2011 20:14

Eftersom jag inte alls är nån vintermänniska och helst skulle låsa in mig hela frysboxhalvåret är den enda aktivitet jag ägnat mig åt, även denna vinter, gnäll, så jag ska gottgöra det nu!

Jag har klagat så förbannat mycket, så folk runt mig, som egentligen älskar vinter och snö, har gått och blivit deprimerade dom med och kanske satt nån stackars slalomfirma i konkurs..


Så tillbaka till gottgörandet, trots mitt klagande, gnällande och all gråt på mina bara knän så har vintern ändå stannat kvar och det med råge..vidrig kyla, snö, is, rutskrapande, halka och allt annat läbbigt som den för med sig, så nu ska här testas en ny teori:


"Fan va trött jag blir på våren, och värmen ska vi inte ens prata om.

Ljudet av dropp från taken får mig att rysa och Krokusar är både fula och allergiframkallande..

Vem fan vill se grönt gräs egentligen, skitäckligt!

Kunna gå ut utan täckbyxor? Otäckt!

Jaha, då ska man väl gå ut och slå ihjäl sig på rullgrus då!"


Sådär, nu hoppas vi att det fungerar lika bra som klagandet över vintern gjorde, dvs våren är här och den är här för att stanna hur mycket jag än gnäller över det! Tjoohoo!


Och tänk va roligt det blir för alla i byn att se mig ute efter 4 månaders låst dörr, tänk va glada dom ska bli ;)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Zara - 11 december 2011 00:03

För att läsa inlägget du nyss såg reklam om klickar du på följande länk, helt enkelt:   http://letsfollowourlust.blogspot.com/   Lämna alla kommentarer där, för här inne kan jag varken publicera eller svara på dom, fråga mig inte varför, fråg...

Av Zara - 13 augusti 2011 23:36

Bloggplatsen har tyvärr tröttnat ur på mig ser det ut :(   Jag kan inte spara inlägg, ladda upp bilder, svara och spara kommentarer utan att få uppdatera sidan en miljon gånger och ibland kan jag inte ens logga in. Så nu har jag gett upp och fl...

Av Zara - 31 juli 2011 23:52

Nu pratar vi inte rynkor, framfall, grått hår och skägg på hakan, men det känns ju inte så där vidare värst långt borta faktiskt.Efter ett par nätter nere i parken i byn, på onyktert vis, vaknar jag nämligen upp lördag morgon och hade precis fyllt 75...

Av Zara - 27 juli 2011 23:38


Jajemen, vart hör den här bilden hemma mån tro?? Gissa bilden och vinn en länkning eller nåt sånt!     ...

Av Zara - 21 juli 2011 00:27

Vad har hänt med mig??!!   I veckan som var, hälsade jag på min mamma och syster i norraste norrland och var på tivoli med barnen, och jag börjar inse att jag är en äkta mamma i övre ungdomsålder! :-O   För det första har jag dödsångest när j...

Vadå? Är det onsdag?

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Queen of the castle!


I´m one of those ladies who can´t ware white without getting dirty!

Skriv en kråka :)

Bring it on!

2 besvarade frågor

Read me!

Senil Arkiv

Omröstning

Avsluta meningen! Den här bloggen är...
 ..Fullständigt fantastisk!
 ..Alldeles alldeles underbar!
 ..Klarar mig inte utan!
 ..Har den på Bloglovin of course!

Sök i bloggen

Kategorier

Besöksstatistik

Bör följas slaviskt

RSS

..Oo..

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Bloglovin´

bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards