letsfaceit

Alla inlägg den 6 oktober 2010

Av Zara - 6 oktober 2010 10:30

Som det tekniska vidunder jag är, är jag grymt besviken på mig själv!


Hur fan lägger man in ett Youtube klipp?? Jag har till och med läst klara instruktioner om hur detta ska gå till och det blir bara Murphys lag av det hela *arrrrrrrggghhhh*


Jag har kopierat, länkat, klistrat in, men let´s face it, när det inte handlar om IRL stuff suger jag stenhårt på tekniklarv, så är det bara!

I verkliga livet kan allt lagas och fixas med karlssons, eltejp, silvertejp, dubbelhäftande tejp, häftmassa, tandpetare, garn och annat smått och gott!


Jag är kvinnan som skiter i att förborra och slår i en spik, drar ut den och skruvar dit!

Kvinnan som hamrar med baksidan av en yxa om det krisar och slår i stödspikar om det sitter kasst, det som inte syns mår ingen dåligt av och allt hänger kvar, bakom kanvastavlorna i vardagsrummet sitter t.ex långa gröna häftstift ;) I like it simple!


Men problemet ligger ju nu i att jag inte kan klistra in ett Youtube klipp i min blogg med varken häftmassa eller dubbelhäftande tejp...och yxan...känns som en dålig idé...

Vadå? Är det onsdag?

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21 22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Queen of the castle!


I´m one of those ladies who can´t ware white without getting dirty!

Skriv en kråka :)

Bring it on!

2 besvarade frågor

Read me!

Senil Arkiv

Omröstning

Avsluta meningen! Den här bloggen är...
 ..Fullständigt fantastisk!
 ..Alldeles alldeles underbar!
 ..Klarar mig inte utan!
 ..Har den på Bloglovin of course!

Sök i bloggen

Kategorier

Besöksstatistik

Bör följas slaviskt

RSS

..Oo..

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Bloglovin´

bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards