letsfaceit

Alla inlägg den 21 juli 2011

Av Zara - 21 juli 2011 00:27

Vad har hänt med mig??!!


I veckan som var, hälsade jag på min mamma och syster i norraste norrland och var på tivoli med barnen, och jag börjar inse att jag är en äkta mamma i övre ungdomsålder! :-O


För det första har jag dödsångest när jag ser mina barn flyga omkring i diverse (enligt mig) livsfarliga karuseller. Jag står mest och blundar och håller tummarna för att dom inte glömt en skruv när dom skruvade ihop skiten."Lilla berg och dal banan" MY ASS!! De faller säkert en ½ meter ner om den helt plötsligt faller isär i småbitar som bergådalbanor gör på film!


För det andra har jag insett att det jag gillar mest med tivoli, är att dricka kaffe, äta en färsk donut, fota andra när dom har kul samt titta på när andra har kul...WTF?? :-O


För det tredje så föreställde jag mer en packåsna, än en mamma i övre ungdomsår, då det hängde handväskor, plånböcker, solbrillor, kamera, gosedjur, nallar och diverse andra tivolivinster på hela mig. Jag fick lov att lassa över hälften på syrran när vi skulle få loss allt jag hade på mig så jag kunde hålla i min egen kaffekopp.


Det verkar vara min nya lott här i livet, packåsna, eftersom jag, som under mina ungdoms glada dagar kunde åka vilken karusell som helst precis efter jag ätit en hamburgare utan att blinka, nu inte ens kan ta en svängom i virvelvinden utan att jag känner mig bakfull.


Va fan är det frågan om??

Vadå? Är det onsdag?

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Queen of the castle!


I´m one of those ladies who can´t ware white without getting dirty!

Skriv en kråka :)

Bring it on!

2 besvarade frågor

Read me!

Senil Arkiv

Omröstning

Avsluta meningen! Den här bloggen är...
 ..Fullständigt fantastisk!
 ..Alldeles alldeles underbar!
 ..Klarar mig inte utan!
 ..Har den på Bloglovin of course!

Sök i bloggen

Kategorier

Besöksstatistik

Bör följas slaviskt

RSS

..Oo..

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Bloglovin´

bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards