letsfaceit

Alla inlägg den 8 juli 2011

Av Zara - 8 juli 2011 01:53

Funderingarna tätnar! Dags för en snabb uppdatering!

5 konstiga vardagliga ting helt enkelt!


1- Varför blir man alltid kissnödigare när man precis står utanför ytterdörren och varför ligger alltid nyckeln längst ner, längst bort i väskan/fickan när man är så kissnödig så det glider förbi rosa ubåtar och man hör havet brusa?


2- Vad är det med det där BRA stället man lägger saker på??Det visar sig ju alltid vara det SÄMSTA stället, eftersom du aldrig hittar tillbaka dit igen?


3-Varför händer "Plötsligt händer det" aldrig mig??


4- Varför går sommaren, semester och lediga dagar så fort, när arbetsveckor och vintern är dubbelt så långa än normaltid?I min värld verkar ett varmt skönt soligt sommardygn vara ca 10 timmar och ett vinterdygn 72 timmar?


5- Och slutligen, vad är det för rikspuckon som bygger handikapptoaletter?

Om jag ramlar av toasitsen när jag ska ha dasspapper, hur fan går det då för nån som är funktionshindrad?

Måste pappret verkligen sitta bakom toaletten eller 1 ½ meter bort från toaletten?

Nä, det blir till å pissa i handfatet i fortsättningen, där finns både papper, tvål och om det krisar även handtork i närheten!


  Lysande bild tagen av mig för att förstärka punkt nr.5 på konstiga listan!

Vadå? Är det onsdag?

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Queen of the castle!


I´m one of those ladies who can´t ware white without getting dirty!

Skriv en kråka :)

Bring it on!

2 besvarade frågor

Read me!

Senil Arkiv

Omröstning

Avsluta meningen! Den här bloggen är...
 ..Fullständigt fantastisk!
 ..Alldeles alldeles underbar!
 ..Klarar mig inte utan!
 ..Har den på Bloglovin of course!

Sök i bloggen

Kategorier

Besöksstatistik

Bör följas slaviskt

RSS

..Oo..

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Bloglovin´

bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards