letsfaceit

Alla inlägg den 29 september 2010

Av Zara - 29 september 2010 23:14

 


Mina barn förtjänar ett helt eget inlägg, alltid iofs, men även speciellt idag.

Dom har varit så jäkla goa och kurerat mig med både det ena å det andra, och jag har varit värdelöst sällskap och mest sovit mig igenom dagen.

Oliver har varit hemma med mig, jag fick både massage, kaffe och så bäddade han ner mig på soffan med filt och kudde, och en massa mys.

När Michelle kom hem efter skola och kompis lek så gjorde hon te åt mig <3 Älskade goa ungar! Mamma älskar er så otroligt otroligt mycket! Ni är dom bästa!

Av Zara - 29 september 2010 20:41

I think i just grew a dick :(


Med tanke på hur slut jag varit idag av denna förbenade förbaskade förkylning och jag tror inte ens att jag haft feber, så är det boxerkallingar och skäggstubben som saknas så är jag en fullfjädrad karl!


Det är inte förens man är sjuk som man verkligen uppskattar att vara frisk, varför är det så?? Men vi är väl funtade så hela högen, hur mycket man än försöker leva för idag och uppskatta det man har, så smyger det sig allt på...man vill ha MER! Jaga! Få! Äga!

Och samma sak när man är frisk, det enda man tänker är att man inte vill bli sjuk, men inte "fan va nice, jag är frisk idag!"


Nåja, nu blir det kanelte, gosigaste filten och första avsnittet av Desperate Housewives på säsong 7! Underbart!

Av Zara - 29 september 2010 08:22

Min 5-årige son börjar bli ganska känd för sina roliga uttryck och kommentarer som t.ex idag när han konstaterar att chili är farligt att äta, för då kommer det eld ut ur öronen, och DET är inte bra! Och som att det inte vore nog, så blir det starkt i munnen också!


Annars är det dödläge på soffan idag, men snuvig snok :(



  

 

Tidigare månad - Senare månad

Vadå? Är det onsdag?

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29 30
<<<
September 2010 >>>

Queen of the castle!


I´m one of those ladies who can´t ware white without getting dirty!

Skriv en kråka :)

Bring it on!

2 besvarade frågor

Read me!

Senil Arkiv

Omröstning

Avsluta meningen! Den här bloggen är...
 ..Fullständigt fantastisk!
 ..Alldeles alldeles underbar!
 ..Klarar mig inte utan!
 ..Har den på Bloglovin of course!

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Besöksstatistik

Bör följas slaviskt

RSS

..Oo..

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Bloglovin´

bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards