letsfaceit

Alla inlägg den 28 september 2010

Av Zara - 28 september 2010 23:36

Röda läppar, röd näsa, andningstopp i samma röda näsa, smak av död kamel i munnen och en oerhört sexig cigarrhosta...Man kan nästan tro att jag är kanonförkyld??


Men till en roligare nyhet än så, så sitter min födelsedags present på plats nu, Lucky number seven, och jag är superglad för det såklart :) Tack! <3


Förhandstitt:


 




Av Zara - 28 september 2010 13:00

Min lilla stora kille har precis upptäckt sin första lösa tand idag! :)


Vi har varit iväg och tagit dagisfoton idag, han hade tuppkam och var väldigt stolt över den, på affären i byn fick han beröm över sin snygga frisyr av kassörskan och blev säkerligen 5 cm längre av dessa kommentarer.


När vi kommer ut till bilen står två äldre herrar och pratar då Oliver säger/skriker:

-"Mamma, dom där grabbarna tycker säkert inte om min nya frisur!" -"Varför tror du inte det?" undrade jag

-"Jo, för dom är ju gamlingar dom där!"

Lite pinsamt och jag svarar: -"Men det kanske dom tycker ändå"  och nickar lite sådär trevligt mot dem i hopp om att de inte tog illa upp.

-"Jaaa, i och för sig, kanske den där grabben i bilen, men inte den andra, för han är både tjock OCH gammal!" svara min superstolta son och hoppar in.


Undrar just om dessa herrar i 70-80 årsåldern skuttade hem med ett leende på läpparna idag....NOT!

Av Zara - 28 september 2010 10:10

Åh fy fasiken!


En hemskt gräslig upplevelse, men så jäkla skönt när det är klart!

Jag har skrapat tandsten :-/

Har aldrig varit rädd för tandläkaren, men den här känslan att ha vatten i hela svalget och inte kunna svälja ordentligt är minst sagt panikartad :(

Och "piggen"...Uuuuh för den :(


Men nu är det klart för ett tag iaf, tack å lov!

Nu ska den minst kloka av visdomständerna ut bara, sen så, är man fit for fight igen! :)


Jag är på lediga sidan, och har so much to do, so little time, så värre än så här vart det inte...Men tandläkar besök behövs oftast inte beskrivas, alla har känslan i ryggraden, eller hur? ;)

Av Zara - 28 september 2010 00:46

Jag ramlar snart in i 30+ träsket och ska jag vara helt fullständigt ärlig så oroar jag mig inte alls för det, det kan inte finnas ångest över att fylla 30 helt enkelt! :)


Det är ju värsta guldåldern, man är klokare, har goda vänner (iaf jag) jobb, och räknas nog till kategorin vuxen dessutom, ni vet, handla med scanner, köra bil och ha råd med bilen osv :)


Sen att jag nyss firade min 29 årsdag på en 18 årings vis är en liten guldkant i vardagen, sen kan man återgå till vuxenpoängs samlandet igen :)


Hursom helst har jag firats på många sätt, och har man facebook så är det förträffligt, ingen skulle förmodligen minnas födelsedagen om inte veckouppdateringen på allas födelser dök upp i form av mail och sidonyheter, men va fan, alltid trevligt att bli firad och jag ska inte skryta med nåt bättre, jag minns knappt min egen ;)


I morgon blir det en försenad födelsedagspresent som ska på plats iaf, hemskt trevligt! :D

Tidigare månad - Senare månad

Vadå? Är det onsdag?

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29 30
<<<
September 2010 >>>

Queen of the castle!


I´m one of those ladies who can´t ware white without getting dirty!

Skriv en kråka :)

Bring it on!

2 besvarade frågor

Read me!

Senil Arkiv

Omröstning

Avsluta meningen! Den här bloggen är...
 ..Fullständigt fantastisk!
 ..Alldeles alldeles underbar!
 ..Klarar mig inte utan!
 ..Har den på Bloglovin of course!

Sök i bloggen

Kategorier

Besöksstatistik

Bör följas slaviskt

RSS

..Oo..

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Bloglovin´

bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards