letsfaceit

Direktlänk till inlägg 5 november 2010

Självmordsnys!!

Av Zara - 5 november 2010 16:17

Vem var det egentligen som kom på nysen, och vem döpte eländet?


Det är ju inte att sticka under stolen med att man faktiskt kan både njuta av en rejäl nys och göra bort sig totalt när man har en fet elva under näsan eller varför inte snor över hela jackan?


Och så finns det den härliga gamla repeterings nysen, när man nyser tills tårarna sprutar, näsan är igenmurad och ändå är man inte färdig nyst! :-OVar inte tanken med nys, att man ska rensa systemet, eller har jag missuppfattat det hela?


Det finns ju också såna där roliga grejer med nysar, som till exempel att nån tänker på en när man lägger av en rejäl snornys, jag undrar just  vad som är så fint med den tanken..


Sen har vi ju också självmordsnysen, när man sitter och kör bil och nyser, och blir typ medvetslös i 0,3 sekunder...När man KÖR BIL!

Helt jävla livsfarligt, så jag skulle vilja be alla där ute att ge fan i att tänka på mig, åtminstone om ni vet att jag kör bil! Tokigt folk!




Det kan hända att ni, som jag, insåg att nys är ett ord som förekommer ofta i detta inlägg, och att ni också sitter och småfnissar för er själva, då ni läst det så ofta och inser att nys, nysa och nysit är väldigt fula ord *fniss*   Prosit på er!

 
 
Sofia

Sofia

5 november 2010 18:17

Jag älskar att nysa, bästa hjälpmedlet med klar solen :)

http://dixxonsblogg.bloggplatsen.se

Zara

5 november 2010 18:29

haha, ja det beror på vad det är för nys, och varför rinner det till av solen egentligen?

 
Sandra

Sandra

5 november 2010 19:03

Hahaha bra inlägg! Fick mig ett gott skratt. Gillade självmordsnysen extra mycket!

http://sandrasjolander.bloggplatsen.se

Zara

6 november 2010 00:44

haha, jo den måste upplevas för att förstå skräcken bakom den ;)

 
mk

mk

5 november 2010 21:07

fin blogg ^^
besök gärna min! :D

http://malalaykalam.bloggplatsen.se

 
Jeleniish

Jeleniish

7 november 2010 00:26

haha vilket roligt inlägg:D

http://www.jeleniish.bloggplatsen.se

Zara

7 november 2010 02:51

tack å tack :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Zara - 11 december 2011 00:03

För att läsa inlägget du nyss såg reklam om klickar du på följande länk, helt enkelt:   http://letsfollowourlust.blogspot.com/   Lämna alla kommentarer där, för här inne kan jag varken publicera eller svara på dom, fråga mig inte varför, fråg...

Av Zara - 13 augusti 2011 23:36

Bloggplatsen har tyvärr tröttnat ur på mig ser det ut :(   Jag kan inte spara inlägg, ladda upp bilder, svara och spara kommentarer utan att få uppdatera sidan en miljon gånger och ibland kan jag inte ens logga in. Så nu har jag gett upp och fl...

Av Zara - 31 juli 2011 23:52

Nu pratar vi inte rynkor, framfall, grått hår och skägg på hakan, men det känns ju inte så där vidare värst långt borta faktiskt.Efter ett par nätter nere i parken i byn, på onyktert vis, vaknar jag nämligen upp lördag morgon och hade precis fyllt 75...

Av Zara - 27 juli 2011 23:38


Jajemen, vart hör den här bilden hemma mån tro?? Gissa bilden och vinn en länkning eller nåt sånt!     ...

Av Zara - 21 juli 2011 00:27

Vad har hänt med mig??!!   I veckan som var, hälsade jag på min mamma och syster i norraste norrland och var på tivoli med barnen, och jag börjar inse att jag är en äkta mamma i övre ungdomsålder! :-O   För det första har jag dödsångest när j...

Vadå? Är det onsdag?

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Queen of the castle!


I´m one of those ladies who can´t ware white without getting dirty!

Skriv en kråka :)

Bring it on!

2 besvarade frågor

Read me!

Senil Arkiv

Omröstning

Avsluta meningen! Den här bloggen är...
 ..Fullständigt fantastisk!
 ..Alldeles alldeles underbar!
 ..Klarar mig inte utan!
 ..Har den på Bloglovin of course!

Sök i bloggen

Kategorier

Besöksstatistik

Bör följas slaviskt

RSS

..Oo..

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Bloglovin´

bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards