letsfaceit

Direktlänk till inlägg 3 november 2010

I am mental & proud!

Av Zara - 3 november 2010 10:44

Jag är nattmänniska rakt igenom, väldigt morgontrött och avundas dem som kan kliva upp 1½ timme före jobbet och mysa med kaffe, frukost och morgontidning, däremot så får jag hemskt mycket gjort nattetid, så i natt runt 00.30, målade jag en brun hemsk teak list ovanför kaklet i köket, för att sen go crazy fram till kl.03.15 innan jag bäddade ner mig :)


Before i got crazy:


 




After the mental crazyness:


 


Väldans nöjd blev jag, så vem vet hur hemmet ser ut om ett par nätter :D


I torsdags jobbade jag med en kär vän och vapendragare, denna letade efter sin arbetspenna, som hon förlagt, märkt med namn och allt, men ingen penna återfanns..

Vi arbetade även tillsammans på fredagen, och pennan var fortfarande på vift. Jag gick in för att bädda på ett rum och har man sett på maken...


  .

...om inte arbetskamratens penna hängandes i överkastet *fniss*

 
 
Petra

Petra

3 november 2010 12:50

Hey sister, vi är lika. Jag är produktiv på kväll och nätter och är som en klubbad säl på morgonen....
Men jag skulle fanimig vilja gå upp lite tidigare och sitta och mysa tidigt på morgonen. Gick upp vid 06 förut varje dag i säkert 2 veckor. Sen kunde jag aldrig sova längre än 06 på länge. Det var väldigt annorlunda för mig haha

http://pel.blogg.se

Zara

3 november 2010 13:20

Haha, ja jag känner igen mig, tyvärr inte i det där med att gå upp samma tid och sen inte kunna sova, jag har inga problem att sova till 13 på dagen om det krisar ;)

 
Ingen bild

tina

3 november 2010 13:00

Underbart.. Det e ju bevis på att hon faktiskt jobbar lite. ha ha.. :P kram påre Carita.. :)

Zara

3 november 2010 13:09

hahaha!! :D

 
Johanna

Johanna

4 november 2010 08:52

Fint det blev!

http://drakmorsan.blogg.se

Zara

4 november 2010 12:47

tusen tack :)

 
baraenjeppe

baraenjeppe

4 november 2010 16:12

Ha ha, jag är precis likadan...är mycket konstruktiv och verbal på kvällen, medans om nu ngn stackare skulle vakna upp med mig på morgonen :), så skulle hon få höra typ..."mutter..grymt..samt se mig gå runt som en zombie, och vara inte otrevlig kanske..men..jo otrevlig och irriterad(inga förskönade omskrivningar här inte)
Så kanske borde jag skaffa ett hus långt ifrån civilisationen, så jag kan röja runt och städa och måla och fixa på nätterna...och låta grannarna slippa höra mig muttra på morgonen ;)

http://baraenjeppe.bloggplatsen.se

Zara

4 november 2010 18:07

haha, låter som en god idé, också då du ju har dina skogsmulle stunder ;) Jag är snäll på morgon, snarare förvirrad, sävlig och zombie i kombo :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Zara - 11 december 2011 00:03

För att läsa inlägget du nyss såg reklam om klickar du på följande länk, helt enkelt:   http://letsfollowourlust.blogspot.com/   Lämna alla kommentarer där, för här inne kan jag varken publicera eller svara på dom, fråga mig inte varför, fråg...

Av Zara - 13 augusti 2011 23:36

Bloggplatsen har tyvärr tröttnat ur på mig ser det ut :(   Jag kan inte spara inlägg, ladda upp bilder, svara och spara kommentarer utan att få uppdatera sidan en miljon gånger och ibland kan jag inte ens logga in. Så nu har jag gett upp och fl...

Av Zara - 31 juli 2011 23:52

Nu pratar vi inte rynkor, framfall, grått hår och skägg på hakan, men det känns ju inte så där vidare värst långt borta faktiskt.Efter ett par nätter nere i parken i byn, på onyktert vis, vaknar jag nämligen upp lördag morgon och hade precis fyllt 75...

Av Zara - 27 juli 2011 23:38


Jajemen, vart hör den här bilden hemma mån tro?? Gissa bilden och vinn en länkning eller nåt sånt!     ...

Av Zara - 21 juli 2011 00:27

Vad har hänt med mig??!!   I veckan som var, hälsade jag på min mamma och syster i norraste norrland och var på tivoli med barnen, och jag börjar inse att jag är en äkta mamma i övre ungdomsålder! :-O   För det första har jag dödsångest när j...

Vadå? Är det onsdag?

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Queen of the castle!


I´m one of those ladies who can´t ware white without getting dirty!

Skriv en kråka :)

Bring it on!

2 besvarade frågor

Read me!

Senil Arkiv

Omröstning

Avsluta meningen! Den här bloggen är...
 ..Fullständigt fantastisk!
 ..Alldeles alldeles underbar!
 ..Klarar mig inte utan!
 ..Har den på Bloglovin of course!

Sök i bloggen

Kategorier

Besöksstatistik

Bör följas slaviskt

RSS

..Oo..

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Bloglovin´

bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards